یکی از مهم‌ترین تفریح‌های استانبول برای گردشگرانی که به این شهر می‌روند، است. مراکز بسیاری در 2 سوی اروپایی و آسیایی استانبول جا خوش کرده‌اند. شاید سرزدن به این مراکز بهانه‌ی خوبی برای گشت‌و‌گذار در نقاط مختلف شهر باشد. در استانبول می‌توانید از «ادویه»، «باقلوا» و «قهوه‌ی ترک» گرفته تا برندهای روز اروپا و آخرین مدل‌های لباس ترک را ب. سفرزون در این مطلب، مراکز استانبول که نباید از دست بدهید را معرفی می‌کند. اگر راهی ترکیه هستید، این مطلب مجله گردشگری سفرزون را از دست ندهید.

مرکز جواهر از مدرن‌ترین مراکز استانبول

بازار جواهر| از مدرن‌ترین مراکز  استانبول

بازار جواهر| از مدرن‌ترین مراکز استانبول

مرکز جواهر در نزدیکی اسکله‌ی «امینونو» و منطقه‌ی «شیشلی» استانبول قرار دارد و خوراک کسانی‌ست که می‌خواهند های لوکس انجام دهند، اگر دنبال مدل‌های روز اروپایی هستید و چندان دغدغه‌ی قیمت ندارید به این مرکز سربزنید. جواهر، بزرگ‌ترین مرکز اروپا و ششمین مرکز بزرگ دنیاست؛ به همین دلیل برای دسترسی به مکان‌های مختلف این مرکز بزرگ، چند نفر راهنما در آن آماده‌ی راهنمایی شما هستند. برای رسیدن به این مرکز می‌توانید از مترو استفاده کنید و در ایستگاه شیشلی پیاده شوید.

خیابان استقلال

خیابان استقلال| معروف‌ترین خیابان استانبول

خیابان استقلال| معروف‌ترین خیابان استانبول

یکی دیگر از مکان‌هایی که می‌توانید حس‌و‌حال و پاساژگردی را در آن‌جا حسابی تجربه کنید، خیابان مشهور استقلال است. خیابان استقلال با ریل معروف تراموایی که دارد، از مسیری پر از کافه‌ها، بوتیک‌ها و نوزاندگان خیابانی، بازدیدکنندگان را به قلب استانبول، یعنی «میدان تقسیم» می‌برد.

برای  بلیط هواپیما تهران استانبول و رزرو تور استانبول به سایت سفرزون مراجعه کنید.


مجله‌ی گردشگری استانبول ,مرکز ,مراکز ,خیابان ,استقلال ,مرکز ,مراکز , استانبول ,خیابان استقلال ,مدرن‌ترین مراکز منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

جشنواره سفارشات گلچین شده گروه صنعتی رحمانی تازه ترینها تولید کننده لیبل و ریبون - کارن برچسب پویا اجناس فوق العاده دیجی کالای سخت افزار