تالش بهشت رویایی کسانی است که دوست دارند یک جهان سرسبز خاص را در زندگی خود تجربه کنند. طبیعت تالش بکر و زیباست و امروزه در میان گردشگران بسیار معروف است. این منطقه سرسبز از غرب به استان اردبیل، از شمال به آستارا و از جنوب به رودبار و از شرق به دریای خزر و انزلی محدود می‌شود و به دلیل زیبای منحصر به فرد خود تبدیل به منطقه‌ای فوق‌العاده درجه یک برای گردشگران شده است. با مجله گردشگری سفرزون در این مطلب همراه شوید تا به برگزیده جاهای دیدنی تالش سفری داشته باشید.

پارک جنگلی سیاه داران ، از بهترین جاهای دیدنی تالش

پارک جنگلی سیاه داران

سیاه‌داران یک جای خاص و و دیدنی است و در میان جاهای دیدنی تالش به خاطر دختان بلوطش معروف است. شهرداری تالش با احداث پل در دامنه‌ی این تپه و برپایی امکاناتی همچون رستوران، آلاچیق، سرویس بهداشتی و منطقه تفریحی خوبی برای گردشگران برپا کرده است. سورتمه جنگلی ریلی این روستا لذت گشت‌وگذار در آن را دو چندان کرده است و هیجان تفریح در سیاه‌داران را بسیار زیاد کرده است.

پارک جنگلی گیسوم

پارک جنگلی گیسوم

برای حضور در یکی دیگر از جاهای دیدنی تالش وارد جاده‌ای زیبا و تونل مانند می‌شوید که درختان سر به فلک کشیده این جاده را در برگرفته و آب و هوای خنک و دلچسب این ناحیه را به یکی از دل انگیزترین مکان‌های ایران تبدیل کرده است؛ اسم این منطقه سرسبز پارک جنگلی گیسوم است.

این ناحیه جنگلی از آنجایی که منطقه گردشگری محسوب می‌شود امکانات رفاهی ادامه مطلب.

 بلیط هواپیما خارجی و بلیط هواپیما داخلی و رزرو هتل خارجی و رزرو هتل داخلی به سایت سفرزون مراجعه کنید.


مجله‌ی گردشگری جنگلی ,تالش ,دیدنی ,پارک ,جاهای ,منطقه ,پارک جنگلی ,جاهای دیدنی ,دیدنی تالش ,جنگلی گیسوم ,جنگلی سیاه ,پارک جنگلی گیسوم منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

معرفی کالا فروشگاهی closed آموزشی تفریحی انجام پروژه های شبیه ساری مستر ریمیکس موسسه نوفن حامی البرز PMA